Spillvirke



Hej på er !

Jag läste tidningen sköna hem och fann nånting helt underbart där.
Har sett i en blogg nånting fint som jag undrade vad det var och var man
kan få tag i det.
Nu har jag svar på mina funderingar. Jag tror att det är samma.

I senaste sköna hem tidningen visar dom bild på ett konstverk som
jag blev gör-förtjust i.
Formgivaren/konstnären Piet Hein Eek har skapat möbler som fångat
designvärldens intresse..och även mitt :)
Det är spillvirke som fogas samman och nu finns även tapeten för alla
oss som tyvärr inte har råd med de tredimensionella skönheterna.
Finns i sex varianter, genom http://scrapwoodwallpaper.com och NK Inredning.

Är det inte snyggt säg :)









finns som sagt i många olika varianter


Kommentarer
Postat av: Hanna

Häftigt, me like.. bra sätt att använda spillvirke istället för o elda upp det!

2011-03-22 @ 12:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0