Vilket väder !



Halloj på er !

Idag är det fredag och solen sken så varmt redan imorse när jag tog en kort prommis med hunden.
Jag gick och planerade dagen ...
först till skolan, (halv dag idag ) GILLAS !
förresten så hade jag inte så mycket att göra där för att jag är ju klar med min monter
 så jag gick där och lekte "städtant" medans dom andra jobba febrilt med sina montrar.

Jag hjälpte eller "försökte" hjälpa  klassisen Aina med sin monter, den blir kanon Aina !

 




Det blir ju så mycket lort och skräp efter mina klassisar
så jag tror nog att jag måste anlita dom här
städtanterna till hjälp hihhiii :)








Nu är jag dock hemma och vill bara ut i solen,
så jag tror att jag tar och kokar kaffe och packar
 med lite picnic och drar upp till Storsven en sväng :)


  


och efersom det är såååå varm ute nu,
så kan jag väl passa på att lapa lite i solen :)




fast då behöver jag ett par sånnahär då då ...






och Casper får oxå ett par :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0