Helg



Fredagens gott folk !
Jag har fått helg och njuter verkligen av det :)
Helg betyder snittblommor på bordet. Denhär gången
blev det inte tulpaner.
Våran ICA hade fått hem ranunkel YES !
Ett av mina älsklingsblommor :)











så underbart fina blommor




Egentligen har jag massor att göra och vet inte riktigt var
jag ska börja.

* Måste packa inför flytten
* Rensa i garderoberna
* Städa tvättstugan
* Åka upp till Storsven med kartonger
* Göra plats i stugorna för alla dessa 50 11 kartonger
* Tvätta tvätt
* Baka bullar
* Städa ur Källarstuggu
* Göra fint här i huset för visning
* Plantera pensér
* Snickra klart underskåpet till badrummet
* Storstäda köket uppe i Storsven så att jag kan
   börja köra dit grejer
* röja och elda

och mycket mer...
någon som känner att ni inte har nåt att göra,
så kan jag nog fixa det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0