klar, klara, klart



Skyltningsveckan är klar...
nu har vi gått klart den sista rundan på Noret..
Är ni klara med allt nu mina dekosar?

Själv håller jag på att baka kaka till kvällen..
vi ska nämnligen åka till lärarens sommarstuga och
äta gott, umgås och kanske känna oss klara med
Leksands Folkhögskola...är vi det? näääee
först ska vi hinna tacka av lärarna, äta på skolan
en sista gång, städa en sista gång....snyft..
men först åker vi till Maries stuga och njuter...



det blev pensionärskaka



och hallontårta med kärleksgodisar till mina hjärtevänner :)




sedan hade jag en liten överraskning till klassisarna...


en liten ros till alla, som tack för dethär fina året




här är vi samlade allihopa utom söta Frida som inte kunde komma :(


         
läraren-Johanna        Fina-Lina                Söta-Weronica




Sköna Christel i farten





Milla E...hmmm jag undrar vad hon håller på med ?? :))







min "dotter" Aina och jag tar kort på varann :)



vi tog en sväng ner till sjön..  Milla och Johanna poserar :)

galna Lina och Weronica tog ett dopp....brrrrrr !! säger jag bara





vy inifrån utedasset :)

kvällen var fin och mycket trevlig,
jag kommer att sakna er alla dekosar...






Kommentarer
Postat av: Weronica



<3

2011-05-29 @ 22:13:43
URL: http://triana.blogg.se/
Postat av: Aina

Åååh <3 Jag har hyllat er nu, i ett av mina sista inlägg. Usch vad jag kommer sakna er alla! <3

2011-06-01 @ 02:01:25
URL: http://ainaiexil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0