Måndag, tisdag, onsdag



Hejsan :)

Sen kom måndagen och jag fick träffa alla mina goa klassisar igen :))
Det var länge sen vi sågs..alla har varit på praktik på olika håll runt
om i landet. Nu hade vi mycket att prata om.

Strax efter lunch åkte jag hem...spännande saker ska hända...
hoppas vi !
 
Med pirr i magen körde jag hem och hoppades att  våran ev
husköpare från Stockholm inte hade kommit på andra tankar.
Först på förm. kom hon och hennes man och ville titta på huset en gång till.
När jag kom hem från skolan gick dom fortfarande runt i huset
och såg nöjda ut. Kvinnan vad hon nu hette frågade mig om jag kan tänka
mig att sälja gardinen och draperiet inne i tvättstugan ...tjaa vad gör man
inte för kunden :) tillsammans med mäklaren gick vi
sedan igenom ev frågor.

Allt kändes bra så varför dra ut på det hela. Vi skrev på kontraktet
och nu är huset sålt !!!! :) Tjohhoooo !
Nu kan vi koncentrera oss på bara ett hus :)

Bara en halvtimme efter att vi hade skrivit på kontraktet kom en kvinna och
berättade att hon hade fått besked från banken och nu vill dom köpa vårat
hus....en halvtimme försent :((
Dom har hört av sig tidigare och då berättade jag att det är lite bråttom,
eftersom det finns fler som vill köpa huset..men dom har inte hört av sig
och vi kan inte vänta..så då sålde vi huset till den som först var här.


Ja i helgen som gick hände det mycket saker...
Elijah sålde Bmx cykeln, gubbsen sålde pannmuren, vi fick besök att ett ökänt
par från Borlänge som var intresserade att köpa vårat hus.


Tisdag:  nya butiker och för skyltning delades ut av läraren,
praktikredovisningen påbörjades och fortsätter på onsdag.

Onsdag:  praktikredovisning, personliga samtal med läraren och förberedelser
inför skyltningen.
Jag och söta Zassa ska skylta på Carl Olssons...bilder på det kommer nästa vecka.







Allt känns såå bra nu :))

kram å hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0