Senaste inköp



Hejsan

Kunde inte låta bli att köpa dessa underbart fina blåa kuddar från Hemtex
dom bara låg där och skrek: KÖÖÖÖP MIG !! :) å jag köpte..
har haft dom hemma ett par veckor men nu har dom hittat sin plats



där passade dom perfekt !! eller hur ? :)




mjukt tyg och färgen är som jeans, GILLAR




Underbart med solsken, fast det blåser lite häftigt.
Jag och Zassa är klara med skyltningen..vi ska bara skriva
ut prisskyltar imorn och lägga dom på plats sedan träffas
vi hela klassen och tar en runda på Noret. Ska bli spännande
och se vad dom andra dekosarna har hittat på för skoj.

Nu ska jag ta med mig lite krukor utifrån och åka upp till Storsven
och fixa och dona lite, det börjar blir dags att tömma alla skrymslen 
och vrån inför flytten men först hänger jag ut mattan jag tvättat

Ha en underbar dag ! /kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0