Spara



Hej å hå alla !

Efter förra lördagens storstädning uppe på Storsven, var det
mycket saker som jag inte ville kasta iväg. Spara, spara sa jag...
Jag kan ju nångång få användning av dom sakerna :)

Spara-högen växer för varje gång vi städar och röjer, fast den högen
kan man ändå inte jämföra med slänga-högen :)


snart har jag fyllt ena stugan med spara-saker  :)



är det en potta eller en matstol med en nyckel så att man kunde låsa fast
barnen :)


fin lampa..den kommer jag definitivt att spara



den här lampan kan man bara putsa och måla kanske ?




Det sitter en skinnbit på en lång pinne..

vad är detta ? flugsmällare eller ???


Jag hittar så mycket roliga och intressanta saker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0