blandat




Måndag igen.
Hej hej.

Denhär veckan blir inte som jag trodde.
Dom ringde från jobbet och hade lite panik..
Kan du jobba mer ??? en är hemma med barn som har
vattkoppor..ojoj klart att jag ställer upp :)

Jag hade hunnit planera en del saker men men..det kommer
fler dagar innan snön är här (hoppas jag)

Idag fick jag iaf sovmorgon vilket var kanonskönt.
Elijah är så stor så han går själv upp och äter sin frukost
och sticker till skolan.
Imorse gick jag upp och kollade att han hade fått med sig
gympakläderna..ja ja ja mamma, får man till svar :)

Nu går jag och låser dörren med min nyckel så får du fortsätta
och sova, sa han innan han gick :):)

Stora killen som SKA/VILL klara allt själv nuförtiden :)
Jag får lite panik i hjärtat..vill inte släppa honom än heller.
Våran bebis..hiihihihh (inte så omtyckt å säga det högt)

Han som var så liten när vi hämtade hem honom för över 10 år sen.
Tiden har bara swischat förbi..det är inte länge man får låna
dom. Sen ska dom klara sig själva är det meningen.
Inte för att jag har tänkt att släppa honom än..om några år kanske :)

När vi hämtade hem honom trodde jag aldrig att efter 10 år är han
på väg in i målbråttet..rösten är mörk, håret lockar sig som bara den.
Den ena efter den andra aggretionsattacken kommer helt oväntat.
På tal om håret..förut var Elijah väldigt noga med att håret ska vara
kortklippt och snett kammat..nu får jag inte klippa honom !
Det ska vara lite långt, rufsigt och stökit, säger han :)

Såhär tex..


  
men när han upptäckte att håret börjar bli
lockigt så vart han osäker om inte han ska ha
kort istället..vilka stora problem man kan ha :)


Nu vart det mycket text idag.
Ha en bra dag allihopa !

Kram/Sanna









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0