funderar..



Hej och måndag igen.

Nu är jag ledig ända till torsdag.
Dagen började med sovmorgon till halv 10 :)

Nu går jag bara runt och plockar efter helgen.
Tankarna börjar snurra runt..vad ska jag hitta på nu då ?
Finns det något jag kan göra här hemma när det gäller
vårat renoveringsprojekt ??

Nu hann jag inte tala så mycket med gubbsen igår..han har ju
varit bortrest på 40-årsfirande. (Norge)
Han kom hem sent på eftermiddan och då hade jag och Elijah
fixat en överraskning åt honom.
Vi hade stekt hjärtformade små pannkakor. Dukat bordet fint och
E räckte över en farsdagspresent. En liten mysstund tillsammans.

Resten av kvällen var gubbsen inte så kontaktbar :P nejdå men trött 
var han iaf.
Undras vad dom har sysslat med där i Norge ? :)

Nu är han iaf tebax på jobbet och här sitter jag och undrar vad jag ska hitt på.

Om man ändå hade lite mer snickarkunskaper..eller så är man bara feg :)
Jag går ut och tar frisk luft och funderar på saken.

Ha en bra dag !




Kram/ Sanna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0