Läkarbesök



Hej Hej

Häromdan var jag till läkaren för min nacke och nu börjar
det hända saker.

Läkaren skrev remiss till magnetröntgen, jag begärde att få
börja på varmvattengympa och senare ska det bli en smärt-
utredning.

Idag var jag för första gången på vattengympan..helt underbart
skönt att få komma igång.
Redan kl 8 på morgonen är jag i bassängen och hoppar :)

Min chef är väldigt förstående och låter mig komma lite senare
dom torsdagar jag jobbar. Det är jag väldigt tacksam för.




Känner mig ganska mör i kroppen just nu. Det återstår att se om jag
har tagit i för mycket (vilket jag troligtvis har gjort)
Att ta det lugnt, finns inte i min hjärna.
Fullt ös, medvetslös :)





Jag har även fått tid till magnetröntgen..otroligt vad snabbt det
gick nudå :) bara att tacka å ta emot.
Den 2:a januari blir det av.

Nu håller vi tummarna att det blir ordning på denhär nacken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0