tallrikshyllan



Hej.

Torsdag igen..hänger inte med alls.
Vart tar dagarna vägen ??
Ja ja, det är bara å hänga på .)

Imorn är jag ledig igen och tänkte göra
nåt som jag har tänkt på länge...
Tallrikshyllan som har stått på vinden ska upp
på väggen.
Men först ska jag spika dit ett par lister så att
tallrikarna håller sig på plats.

Bilder kommer när det är klart.


Det är inte bara jag som är ledig imorn..även
gubbsen ska vara det :)

Då får vi passa på att arbeta här hemma lite mer.
Värmesystemet ska fixas klart, jag ska elda ute.
Städa undan på gården igen..vart kommer allt bröte ifån ?
Jag har ju nyligen städat ute..ja ja bara å ta tag i det.

Frostbild från gården















Farsdagsrosorna



Nu ska det hängas tvätt.
Hare gött gott folk !
Kram/ Sanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0