jaga



Fredagens gott olk.

Dagen börjar med lite sovmorgon och en lugn stund för mig själv
innan det är dags att åka till jobbet.

Egentligen skulle jag ha varit ledig idag, men bytte dag med
en annan som gärna ville vara ledig idag. För mig passar det utmärkt för
nu får jag en ledig måndag istället. Nästa vecka är det höstlov för Elijah
och då är jag ledig på måndag, så bytet blev bra :)

Jag var nyss ute med hunden och lät han springa lös på gården, vilket
kanske inte var så lyckat denhär gången..
Swisch sa det bara så var han borta. Han jagade iväg  en stor katt
från våran gård och nu sitter den uppe i trädet. 



vi får väl se om den sitter där fortfarande
när jag kommer hem ikväll

Jaa, vad ska man säga...vems gård är dethär om inte "Calles" :)

Nu kilar jag iväg.
Ha en skön fredag allihopa !
Kram / Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0