jul



Hej å hå !


Ho ho ho..nu är det inte långt till jul.
Faktiskt bara 10 veckor kvar...

Hoppsan..sa jag 10 veckor ?? Måste räkna.
Jaa, det stämmer bra det. HJÄLP !

Nog för att jag älskar julen, men hur ska jag hinna
med allt ?

Iaf så har jag hittat mycket sånt där "onödigt" som
gubbsen säger :) som tex dethär från Åhléns

Ska man skriva en önskelista kanske ? :)







ljusfat





matta

sen hittade jag en massa annat oxå :)



pläd



















stickad kudde


Hemtex har oxå en massa fint
som tex..



denna trasmatta



Prydnadskudde Björn - brun
prydnadskudde



Påslakan Peru - brun
påslakanset



Tofflor Grönland - beige

sånna underbara fina tofflor skulle
jag behöva till vårat kalla köksgolv



Nu kommer vi till Cervera-butiken
och där har jag oxå "hittat" nåt :)



KitchenAid
önska var det ja...



 

Le Creuet

Med denna mini stengodsgryta
kan du göra charmerande individuella portioner.
Pröva ex. att göra gratäng, suffléer, muffins
eller chokladmousse i stengodsgrytan,
och överraska dina gäster med en
elegant portionsrätt.
Grytan har även den perfekta storleken för
servering av ost, salsa och dipp.
Locket gör det möjligt att värma såser i
mikrovågsugn eller att hålla dina snacks fräscha.

Tål ugn, mikrovågsugn, grill, frys och maskindisk

Det finns grytor, ungsformar både
stora och portions..hur fina som hellst
finns i många färger tex svart, turkos, lila,
orange, röd, gul, vit


Det var så lite så :) eller inte

Hejsvejs på er.





Kommentarer
Postat av: Karin

Vi har sånna tofflor på jobbet :D kom och köp & hälsa på mig så kan vi fika lite sen också! ;)

2011-10-16 @ 12:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0