öga




Hej Hej.


Nu har jag inte orkat skriva så mycket här i bloggen...
Dagarna flyter på sakta nu när Elijah har varit sjuk i en
vecka.
Det har blivit mycket mys och pysslandet med honom.
Stackar´n har åkt på nåt riktigt rejält virus som inte vill ge
med sig. Hostan blir inte bättre alls och vi var till vårdcentralen
och kollade upp det. Det är bara att ha is i magen och låta honom
vila så mycket han kan.

I veckan fick jag ett samtal och blev frågad om jag vill jobba..
klart jag vill. Imorgon ska jag iväg och mer jobb har jag i kalendern.

Igårkväll kände jag att nu står inte allting rätt med mig... ont i nacken
som tusan, bihålorna värker, huvudvärk, illamående, halsont.
Vad är detta ?? vill intevillintevillinte !!!!!

Jag SKA jobba imorn !

Nu blev det en massa text här och inget stämmer in på rubriken :)

Jo, jag satte mig ner här och fick en känsla av att någon stirrar på mig..
jag vänder mig lite till höger och tittar ner på golvet. Vad ser jag där??





ett öga som tittar på mig ..helt sjukt att
en kvist i gamla furugolvet i köket kan likna
ett öga så mycket




Tänk vad konstiga saker man ser ibland :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0