skänk



Fredagens på er.

Veckan har bara swischat förbi och det är fredag
igen. Jag har jobbat och så har jag grejat här hemma.

Nu har jag slipat färdigt skänken och grundmålat den.






Färgen blir nog den som jag har tänkt mig. Grå
Det får ni se sen.

Jag har även eldat ganska mycket. Dom gamla ägarna
har sågat ner en massa ris och träd och inte tagit reda på
det, hur man nu kan göra så.
Men men ..nu får jag ta itu med det istället och elda det gillar
jag ..fråga syrran :)





Vi har tagit ner en massa granar som stog och växte mot
parhärbrän, så nu knastrar det till rejält när jag slänger på
allt granris.
Jag konstaterade för mig själv att det kommer nog att ta
några år innan vi har fått ordning på denhär vildvuxna gården.
Men vad gör det, då får pyromanen härja fritt ett bra tag :)






Ha det gött allihopa och trevlig helg på er !
Kram/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0