skänk/linneskåp



Hejsan svejsan.


Denhär gamla rackarn ska jag slipa färdigt (började igår)
Sen ska den målas och jag velar fram och tillbaka.






Det finns en färg som jag gillar mycket...




Vad tror ni om denhär färgen ?
Skänken kommer att stå i sovrummet och färgerna
kommer att gå i brun-beige-grå = trä(naturen), fårskinn osv



typ nåt sånt här



här håller jag på och testar en bit av
sänggaveln...
Först hade jag tänkt att plankorna skulle
målas. Ni vet sådär..man målar först och sen
torkar man bort färg med en trasa.
Färgen skulle vara grå, men nu när plankorna
har stått där ett par da´r så tror jag att dom
får vara som dom är.




här är lite av dom färgerna vi har i
sovrummet...
visst skulle skänken kunna vara grå ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0