Det närmar sig..




Tisdagens gott folk.


Igår var vi och kolla på golv igen och nu har vi
äntligen bestämt oss. Det var ingen lätt match..
finns ju hur mycket som hellst att välja bland. 
Men idag ska golvet hämtas !!

Annars rullar det på sakta men säkert. Hösten är här
med sina fina färger och lövkrattningen är en evighets-
göra på denna gård. Nästa år ska banne mig några träd
ner så jag slipper hålla på och kratta i all evighet.








Nu har vi två saker att se framemot...flytta in i huset och
åka på minisemester. Härligt !

Egentligen känns det som att man skulle behöva åka på spa.
Ont i nacken och axlar. Trött och sliten.
Tänk vad skönt det skulle vara å bli ompysslad. Men men..
Man är inte gjord av pengar...vilket väljer man. spa eller
pengar till renoveringen...hmmm ?

Nu ska jag ta en promenad så jag vaknar till liv sedan blir det
att måla lite.

Hejsvejs /Sanna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0