Höst 2011




Haloj.

Jag har tagit ganska mycket bilder denhär hösten, vilket
har varit väldigt roligt.
Nybörjare som jag är så testar jag kameran mycket och
ibland vet jag knappt själv hur jag har gjort.


När jag känner för att pyssla eller bara gå ut i skogen så
hamnar jag alltid på samma ställe. En skogsglänta inte alltför
långt borta härifrån. Det är min tillflyktsort :)

Där pustar jag ut och bara är ! Ja inte riktigt, jag fotar lite :)



skogen är en tallskog med lite granar oxå
Där hittar jag mycket roliga saker..som konstiga grenar, kottar mm.





















Höst hemma på gården..























Det var några av dom flera hundra bilder :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0