bloggpaus



Hej på er.

Det har inte funnits så mycket tid till att blogga
på sistonde. Jobbat både här hemma och på Kupan.

Nu har jag haft ett par dagar ledigt och har hunnit med
en hel del.
Först en sväng till Sågmyra sedan blev det korvgrillning
hos syrran med tjocka släkten.

Igår målade vi taket och väggar uppe i sovrummet och
gubbsen bytte ett fönster.
Två fönster kvar att byta och taket ska målas en sista gång.
Elen ska fixas, golvet slipas och målas...jaa det finns å göra.




Till nästa vecka har vi planerat att hinna göra en hel del där uppe.
Nu vill vi få klart ett rum så Elijah kan flytta upp.

Idag söndag har varit en konstig dag. Sovmorgon för hela sega
familjen. Tandvärk :/ en långpromenad, Elijah somnade mitt på dan
och jag är bra seg men mest arg på tandvärken som kom ingenstans
ifrån.
Vädret är bra konstigt ..riktigt april aprilväder.
Först regnade det och nu skiner solen så fint.

Imorn är min sista lediga dag och då ska jag måla.
Ha en fortsatt bra söndag.

Kram / Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0