Koooosseraaa

Det är så underbart att se kossorna ute. Jag blir sååå glad :)
Minns tillbaka tiden när vi var små och besökte morbrors ställe på somrarna. Där fick vi hjälpa till med kossorna..jisses vad jag njöt !
Kan det bo en liten bondmora i mig ? :) för varje gång jag ser kossor ute blir jag SÅ glad och vill gå in i hagen och klappa och krama dom.
När vi var små lekte vi med kossorna..ibland fick dom var våra hundar och ibland var dom hästar. Det var tider det :)

Häromdan tog jag och min syster en liten biltur. Såklart fick jag lov att stanna när jag såg dessa.

 
 
 
underbart fina kossor
 
 
 
 
sen finns det ju alltid några som inte vill bli fotograferade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0