mycket idéer

Måndagens.
Nu är det sådär i mitt huvud igen..en massa idéer som ploppar upp.
Hur ska jag hinna med allt...?
Jag får nog skriva ner alla mina "konstiga" idéer och ta dom
pö om pö.
Jag kan säga att det är bara saker som vi kommer att ha användning här i huset :)
Vet inte om jag har sagt förut, men jag har blivit lite mer miljömedveten
och vill ta vara på allt som går att återanvända.
Ibland tror jag själv att mina idéer är lite konstiga men hittills
har det faktiskt varit bra idéer :)
Folk frågar mig ibland vart jag får allt ifrån..jaa ibland har jag sett
nånting liknande i nån tidning och pling! så föds en annan idé.
Här är mitt senaste lilla "pling" :)
plåtburkar som hämtades från pizzerian
ska få ett nytt utseende
Mer om det kommer senare .)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Haha känner igen "problemet" med alla idéer som bara ploppar upp :) för ett par år sen "tiggde" jag till mig en stor konservburk fr ett storkök. Jag spray målade den svart o gjorde hål i botten o tjilevip så hade vi en kökslampa :) Den va guldfärgad på insidan så häftigt sken. Nästa gång ska jag be dom öppna burken i botten så slipper jag måla o får texten åt rätt håll :) ha de gott

2012-09-02 @ 12:24:37
URL: http://www.4klover.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0