Smärta

Hej.
Nu var det ett tag sen igen...
Vi jobbar på med farstukvisten/balkongen/nya trapphuset..på en och samma gång.
Gubbseb har semester men jag gnetar på fortfarande. Fast just nu känns det som att semestern skulle sitta lägligt.
Min nacksmärta är olidlig :(
Sömnen har varit dålig nu i 3 nätter ..värktabletterna hjälper inte..tar jag starkare så kan jag inte jobba.
Kan det vara dags att besöka farbror doktor tro ?
Orkar inte påbörja samma procedur om och om igen.
Jag har en jobbhelg framför mig och kör den med voltaren gel.
Sen får vi se vad måndagen säger.
Sådär..nu har jag klagat nog !!
Men men..som sagt så händer det en massa smågrejer här hemma..inte så mycket att visa.
Jag ska knäppa lite bilder under helgen.
Ha det gött.
Kram /Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0