tarrsäng

Måndagens.
Nu händer det saker..sakta men säkert ! (ett ordspråk som vi har
hittat på :)
Jag har ägnat min dag till att måla finsnickerier. Som tex Elijahs
säng, skåpdörren som kommer att sitta fastbyggd brevid sängen.
Garderoben som vi håller på och bygger och en massa annat
smått och gott.
Såhär kommer tarrsägen att se ut..

 
innan jag målade så kvistlackade jag sängen
 
 
och här börjar det ta form
 
Nu äntligen ser man slutet av allt jobb, kvar är:
 
Listning
Lite finmålning
Bygga klart garderoben
och sängen
 
Jag kommer säkert på mer smågrejer innan det
är dax att göra storstädning och flytta in Elijahs grejer.
Åååh vad jag längtar tills jag får "piffa", ni vet detdär sista .)
 
Ha det gött !
Kram / Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0