måndag morgon



Hej.

Jaa, då är det måndag igen.
Helgen kom och gick. Jag hann inte se så
mycket av den eftersom jag jobbade.
Men nu är den ändå förbi och det kommer en ny
helg och då är jag ledig åtminstonde lördagen :)

Idag hade jag tid till blodgivningen igen och jag måste
bara säga att det går så fort och smidigt ca en kvart så är
det klart..så jag hoppas att fler anmäler sig.
Dom behöver blod !!
gå in på http://www.geblod.nu och anmäl dig !!
Du lämnar blod och som tack får du en liten present :)
Denhär gången fick jag en fin kopp från Rörstrand, mobil/nyckelrings-
smycke som visar vilken blodgrupp jag har :),
penna och såklart får man sitta där i lugn och ro och dricka
kaffe :)









Sen åkte jag och jobba direkt efteråt och det
gick bra :)

Ha det gött !
Kram/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0