pling pling



Hej.

Igår blev det en sväng till Insjön med
min kära syster.
Jag hade egentligen inget spec jag var ute
efter, men jag kom inte hem tomhänt :)

Först vart det en sväng in på Gripsholm, vilket
jag gör varje gång jag åker till Insjön.

Därifrån kom jag ut med en bunt kökshanddukar..
som vanligt :)
Nu blir det att sy nya kuddar till kökssoffan igen.

Denhär gången blir det inte dalahästar utan det blir
nåt helt annat.
Det får ni se när jag är klar med dom :)

Sen kikade vi in på lager 70 och där hittar jag aldrig
nåt..men man ska aldrig säga aldrig. Nu kom jag ut
med 2 par byxor och en t-shirt !!! Hoppsan .)


På hemvägen svängde vi in på Tulavippan (loppis)
Första gången jag besöker dom sen dom flyttade.

Därifrån kom jag oxå ut med nåt..
en grej..



det kändes på en gång som att denhär
tillhör ju huset !!


så ni som kommer och "knackar" på,
plinga istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0