lite sommarbilder



Söndag igen.

Det går så fort nu så man hinner knappt njuta.
Första halvan i juni är nog den underbaraste tiden på året.
Ja eller maj brukar oxå vara fin.
Inte för att vädret har varit den bästa men alla dessa
underbara blommor som ploppar upp här och var.
Inga mygg eller knott.
Åh om jag hade mer tid att njuta..fast jag har blivit ganska
duktig på det :)
Försöker att ta vara på dom korta stunderna man har.

Om det så är bara fem minuter så hinner man tanka själen
med en massa underbara dofter, fågelsång och alla vackra
färger naturen har att erbjuda.




Ibland behöver jag göra nåt helt annat än jobba eller renovera och då
kommer pyssleriet fram igen...
Om jag inte planterar, som nyligen..klipper sönder en massa jeans,
målar om nåt litet, dekorerar, fotograferar eller som nu..testar att gjuta



och resultatet blev ganska bra för att vara första gången


Detta kommer jag definitivt att testa mer gånger



humlen hade ingenting att klättra på så jag tog ett galler och hände
i gluggen..nu kan humlen få slingra sig runt hur mycket den vill



Underbara sommar !!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0