bygglov



Måndag igen.
Men vad gör det. Solen skiner och jag tvättar tvätt.
Idag har vi fått glädjebesked ! Bygglovet gick igenom och
vi kan påbörja vårat byggprojekt :)
Egentligen så hade vi kunnat börja gjuta plattan redan,
men tiden har inte räckt till.
Elijahs sovrum är snart klart och så var det ju meningen
från början. Inga nya projekt innan dom andra är klara :)

Nu försöker jag puscha gubbsen så han orkar slita med det sista
som är kvar där uppe.
Idag har jag målat klart det som jag kan för tillfället och gubbsen har
börjar snickra en platsbyggd garderob till Elijah. Härligt !

Egentligen så går vi och väntar på att elgubbarna ska komma och koppla
om elen. Men det verkar som att det dröjer....(har inte tid med det)

Hoppas att dom kommer denna vecka och fixar det, annars kan vi inte
göra färdigt rummet.

Vill inte slipa och måla golvet förrän elgubbarna har varit där.
Ja, det var lite vad som händer här hemma just nu.

Hoppas att ni har det underbart i solen.
Kram/ Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0