Lördag 5/5



Hej och hå.

Idag har vi grejat massor uppe på övervåningen.
Vi hade planerat dagen in i det minsta detalj och
allt gick enligt planerna. Så roligt när man hinner göra
så mycket och att få se resultat :)

Nu är det inte så mycket att visa men iaf så har vi bytt
det sista fönstret i Elijahs blivande sovrum.


Min lilla borr/skruvmaskin :) fönstret är bytt och jag
har borrat/skruvat alla handtag på plats




Här reglas det för fullt och spikas panel och så kommer
jag efter med penseln :)


Nu har det hunnit bli kväll och sista timmen blev det
städning ute.
Önskar er alla en fortsatt trevlig helg !
Imorn blir det jobb för min del.
Kram/ Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0