stor mask



Fredagens gott folk !

Vilket välkommande jag fick ikväll när jag kom hem från jobbet.
Nu kanske det inte är så som ni tror...blommor, mat på bordet osv
Min första tanke var..
Vart ska jag parkera bilen ? där, nej där står en stubbe, där..nej
där ligger det en jordhög, där..nej där står grävmaskinen, där..nej
där står släpet med en buske.









Uppgrävt framför trädgårdsstugan oxå

Tur att vi har en stor gård :)
Det ser ut som en stor mask har grävt upp hela gården.
Men det är min man som har lekt med brorsans grävmaskin .)

Jordhögar överallt för att inte tala om geggan :/
Det blir bra sen säger gubben :) sen jaaa... om 50 11 år.
Jaamen stubbarna skulle ju bort och busken och häcken och den
andra busken och den tredje..jaa gräv upp hela gården så slipper vi
klippa gräset i sommar :)
Nejdå, men trodden inte att allt skulle grävas idag :)
Se karlar när dom får leka bakom spakarna .)



Ååh nej inte tvättlinan !! jag som precis hade fått upp en tvättlina åt mig.
Jaha, jag kanske ska hänga tvätten i grannens tvättlina i sommar :)


Jaa det var lite vad som har hänt när katten var borta :)
Trevlig helg på er allesammans !

Kram/ Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0