växthus



Undra sa flundra när jag kommer att få mitt västhus.
Inte OM utan NÄR :)
Drömmen kommer att bli sann, fast det kommer nog
att dröja åtminstonde till nästa sommar.

Fönstrerna har jag redan hemma (snälla grannen som bor
ovanför oss ville bli av med dom:)

Fönstrerna finns likaså virket. Det enda som inte
finns är stenarna till golvet och TID !


Denna bild kommer från Ikeas blogg och jaa..
snart har jag oxå en sån, snart och snart..:)


Jag vet redan att denhär sommaren kommer vi att ha fullt
upp med fastukvist bygge, gamla hallen, nya trappor både inne
och ute och ny fasad på huset. Det räcker och blir säkert över från
denna lista.
Nu hoppas vi på att sommaren blir lång och även hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0