Höstlov

Hej.
Nu är höstlovet snart slut...
Gubbsen som har tagit ledigt hela veckan och passar på att renovera lite extra..imorse tog han ledigt från allt och är och badar med Elijah som även tog med sig en kusin.
Själv har jag jobbat ett par dagar men är på lediga sidan idag.
Min fundering var att göra hemmagjorda köttbullar och ser att löken är slut..hmm vi har bara en bil för tillfället och den är i Borlänge så jag får väl vänta tills dom kommer hem igen.
Det är inte så ofta jag tar tid till att göra köttbullar men ack så mycket godare dom är än dom färdigköpta gummibollarna :)
För att inte tala om hur kass i magen vi blir hela familjen av dom ./

Imorn blir det jobb igen och hela helgen...just ja, på lördag är det
orientalisk tema på Kupolen så det är väl bara att spöka ut sig :)
Inte min stil precis men man hänger väl på :)

Tjingeling och ha det bra !
Kram / Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0