Pyssel

Lediga dagen började med en skön sovmorgon.

Nu blir det lite pyssel...få se hur mycket jag hinner med innan jag blir
hämtad av syrran. För idag ska vi fira våran mamma genom att ta henne till Kupolen på en shoppintur :)
Det ska ätas gott, shoppas och sen blir det tårtfika.

Mysfrukost och tidningen Lantliv
måste man bara bläddra i tusen och åter tusen ggr :)
 
 
 
 
Det finns såå mycket fint i tidningen..
många fina pysseltips :)
 
Här är nåt som jag har handlat på Röda Korset..
Vad jag ska göra med dom, får ni se senare :)
 
Men nu får jag bråttom snart...ska hinna duscha och
göra mig iordning innan jag blir hämtad.
Gokväll gott folk !
 
Kram / Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0