Inte igår

Hejsan.
Det var inte igår vi sågs...mycket och ännu mer står på mitt schema för tillfället och mindre blir det inte.
På jobbet är det lika kul som alltid..just nu har jag en praktikant med mig som går samma utbildning jag gick 2010/2011.
Idag var första dagen hon var med mig och det är kul att få lära ut det man själv har fått lära sig :)
Tjejen är trevlig och vill lära sig massor.
Nu får man blicka tillbaka och tänka ..hur var det vi gjorde ?
Hur ska man tänka ?
Linjer, linjer, linjer..ser riktigt framför mig hur läraren med sin Stockholmsdialekt alltid påpekade om linjer :)
mer då ? pyramid, röd tråd, färger mm..

 
Från det ena till det tredje...
Saknar ni oxå denna tid ?

 
 
 
 
 
 
 
Just nu i höstrusket saknar jag faktiskt denna tid.
Men vi är ju snart där :)
 
Hade gött så sesss vi igen.
Kram/ Sanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0