En vanlig tisdag

Haloj.
Dagen började med dörrknackning.
Diskmaskinen har gått sönder efter bara 10 månader (ska inte hända)
men nu är det så..
Igår ringde vi efter en servicegubbe och dom lovade att komma idag på förm.
Undras vad deras förmiddag är ?
Gubbsen hade jobbat kväll och var inte hemma förrän kl 01 och då vill han
sova lite längre än 7-8.
Elijah hade hunnit precis sticka iväg till skolan och jag somnade om..då knackade
det på dörren och där stog Dala Kylmecano-gubben.
Meeeen åååh, dom skulle ju ringa innan dom kommer !!!
 
Han kunde inte säga vad som är felet på diskmaskinen, men iaf så funkar den nu.
Trolleri..vet ej ?! Vi hittade inte heller nåt fel..
 
Dagen fortsatte med ett besök hos arb.förmedlingen, handla mat, lite småplock hemma.
Grejen är den att min mage inte är i schack. Vet ej vad det är för knas..mår illa, springer på toa
titt som tätt. Magsjuka eller ? Går det nåt sånt nu ?
 
När Elijah kom hem från skolan ville han baka..javisst men fixar du det själv ?
Jaa, varför inte ? :)
Jag sprang mellan toan och köket för att kontrollera att allt gick bra och det gjorde det :)
 
 
 
Chokladrutor blev det och jag törs inte smaka idag.
Förhoppningsvis är magen bättre imorn så jag får ta en bit.
 
Nu önskar jag er alla en god kväll !
Kram / Sanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0