Höstfint

Tisdagens.
Imorse när jag vaknade hade jag ingen lust att måla. Jag håller på att
måla det sista eller näst sista uppe på balkongen. Eller det sista går ju inte att måla
eftersom vi köpte EN planka för lite !! Så nu måste jag vänta med det
sista tills väggen är klar.
Helt plötsligt bara sådär började jag plocka fram höstgrejer...det är
väl lika bra att inse att hösten är faktiskt här, hur jag är spjänar emot.
Fram åkte höstkuddar till sovrum och kökssoffan i köket.
Även fårskinnet fick krypa fram :)
Ja, jag vill ha höst fast inte regn och rusk.
Fina soliga höstdagar med fantastiska färger..jaaa :)
Det är dax att damma fram kameran..bara solen kommer fram.
Bara och bara..:/


Iaf så blev det lite höstfint i badrummet

 
 
 

Åå, vad jag längtar tills vi får en tvättstuga..gillar inte att ha tvättmaskinen
i badrummet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0