Påsken är förbi

Hej på er !
Vilket underbart väder det har varit hela påsken ! Nu har vi laddat batterierna och solen har gett oss mer energi :)
Vi avslutade påsken med en hel dag i slalombacken. Vi hade helt underbart väder och vi bara njöt !
I lördags, mitt i påsken klinkade vi hallen ..vi har fått lov att göra det i omgångar. Eftersom sonen måste kunna komma upp till sitt rum och för att vi ska kunna gå ut så tog vi halva golvet först och sen andra halvan. Idag ska det fogas och sen är det KLART, äntligen !
Som vi har väntat och längtat.
Imorse fick vi ett meddelande att tapeten vi har beställt, har kommit Så nu är snart hallen klar helt och hållet. Jippieeijj !
Bilder kommer senare :)

Hoppas att vädret har varit med er under påsk och att ni har hunnit njuta.
Nu smälter snön på gården, takdropp, fågelsång och bar mark..kan det bli bättre :)

Idag känner jag mig lite krasslig och tänker bara ta det lugnt.
Ikväll är det dags för volleyboll igen och ja, jag VILL åka och spela !
Ha det gött i vårsolen !
Kram/ Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0