vår eller inte..

Hej.
Det var ett tag sen sist..
Mycket saker har hänt under tiden.
Golvet till farstukvisten kom äntligen på plats och tapeten vi beställde har också kommit, fast inte på plats :)
Jag hittade ett gammalt skåp/garderob som vi ska ha i hallen, som jag nu har målat.
 
 
Nu är det bara lådorna under och knopparna som fattas
 
Vi har hunnit åka slalom några ggr och Elijah njuter för fullt av det
 
 
 
 



Jag och mina syskon har firat våra föräldrar som hade guldbröllop (50år)
Inte illa det inte <3
Vi hade bokat bord på Broken Dreams i Borlänge
och efter det åkte vi hem till mor & far.
Vi hade fixat tårta, bål och en massa gott.
Kvällen blev lång och vi hade väldigt kul tillsammans.
 
  
Mina fina föräldrar
 
  
 

Vår ?
Här envisas vi om att våren ÄR på G, fast det inte ser ut som det när man kikar ut.
Vi röjer och eldar, sågar och klyver.
Det är så underbart att vara ute trots att solen lyser med sin frånvaro.
 
Ha det gött så ses vi snart igen.
Kram/ Sanna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0