23 februari

God dag gott folk eller ska jag säga god eftermiddag.
Dagen började lite slött med sovmorgon och sen frulle.
Sedan gick funderingarna på vad denhär dagen kommer att erbjuda...
Gubbsen hittade en annons på blocket som han kollade upp på en gång: slalomskidor+pjäxor+hjälm+glasögon jaa hela kittet
Lagom långa åt Elijah, vi slår till !
Efter ett samtal längre bort var dom på väg till Insjön.
Jag stannade hemma och jaa vad gjorde jag ? la mig i sängen igen och tänkte bota min nacke och huvudvärk :/
Senare ringde Elijah och sa att det hade gått bra !
Väl hemma gick munnen på honom i ett:
-.snart är det sportlov OJ, vad jag ska åka

Själv kom jag på att jag hade ju en idé i huvet som jag skulle börja med...japp ! ner i trägårdsstuggu och gräva fram påskäggen, måla ett lager, vänta, måla en gång till, sen får ni se senare vad jag hade tänkt.

Ha ha ha..Elijah, han är väl för rolig...nu är han i dagisbacken som vi kallar pulkabacken där dagisbarnen åker pulka.
Han har gått dit med slalomskidorna och ska testa dom :)
Imorgon åker vi till riktiga slalombacken så han får testa dom ordentligt.

ha en underbar kväll gott folk !
Kram/ Sanna

Nu har vi renoverat en liten stund och tänkte faktiskt ta en myskväll ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0