Brödbak

Onsdagens.

Igår fick jag för mig att sätta igång med brödbak :)
Ingen bil hemma så jag kom inte till affären då tager man vad man haver.

Det blev havrebröd med morötter :)

jäsning på G
 
och medans den degen jäste gjorde jag en till
 
 
 
och resultatet blev gött !
 
Igår var det en sån där lagom dag att vara inomhus och dona med
tanke på snön som vräkte ner.
 
 
Senare på kvällen var det volleybollpremiär för mig.
Åh, vad jag har längtat till denna dag !
Jag har inte spelat på 100 år, jaa inte på 15 iaf :) och det gick hyfsat bra !
Högra handleden fick en rejäl smäll och är både svullen och öm, men det
är sånt man får räkna med :)
 
Nu åker jag till gymmet en sväng !
Ha det gött.
Kram / Sanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0