pyssla

Redan torsdag !
Fatta vad tiden rusar iväg.
Tisdag em var jag och gubbsen till stan och kolla på ett utav tapeten som vi eller åtminstone jag blev så förtjust i.

Jag kan säga såhär att den ÄR fin i verkligheten oxå
även så priset !!
 
Saken är att vi har fortfarande inte valt golv och då blir/är det
väldans svårt att välja tapet oxå.
Varför ska man vela så länge ?
 
Iaf så var det pyssel jag skulle prata om.
När vi nu var till stan i tisdags..nu är jag där igen ;)
Jo, iaf så var jag in på Dollastore och "hittade" små fina
virkade dukar..
Pling!  Jaa, jag ska pyssla !
Nu ska vi se, undras vart jag la alla påskäggen ?
Ni vet dom där stora alla har hemma..dom där med bilder på tuppar och hönor.
 
 
 
japp, ni ska rå se mer nån annan dag :)
Det krävs lite tid att "gräva" fram äggen.
 
Nu är det snart dags att besöka tandläkaren och gymmet.
Ha en trevlig dag gott folk.
 
Kram/ Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0