27 januari

Hej gott folk.
Igår lördag började jag spackla väggarna i nya farstukvisten. Nu känns det som att vi kommer ett steg närmare och närmare det roliga som jag går och väntar på...inredningen ! :)
Taket fick sig en omgång med kvistlack igår och nästa vecka ska jag om nacken vill som jag, måla tacket.
Vi har fortfarande ett stort problem framför oss...tapeter ! vi har inte hittat tapet till hallen.
Det är så svårt att bestämma sig..
På tisdag åker jag till färgbutiken och lånar hem tapetprover och förhoppningsvis hittar jag nåt som passar.
Golvet då ? jaa, först skulle vi inte lägga nåt golv alls utan behålla betongen framme men det verkar så krångligt det där med slipning, slipning och slipning för att få det blankt och sen ska det behandlas på nåt sätt också.
Nu lutar det mer åt att vi köper golv och jag har hittat en variant som jag tror skulle passa perfekt in där.

Först skulle det bli betonggolv sedan funderade vi på plankor
men lutar det mest åt Marmoleumplattor. Vad tycker ni ?
 
Idag söndag har jag jobbat och när jag kommer hem möter jag en snuvig
och varm Elijah. Hoppas att det inte är influensan som knackar på...
 
Nu funderar jag på att ta en promenad.
Tjingeling !
Kram/ Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0