6 januari

Idag har min man och jag spenderat dagen på Ikea, som många andra upptäckte vi :)
Vi bestämde oss igårkväll att ta en sväng dit och införskaffa det som jag glömde förra gången jag var där.
Vi började besöket med en kopp kaffe i lugnan ro.
Sedan var det dags att spänna upp ögonen och drömma sig bort :)
Vi letar efter soffor och kan inte bestämma oss vad vi ska ha men nu har vi provsuttit och funderat utan resultat...
Jag tycker att det är kul att strosa runt och "hämta" idéer medan gubbsen vill gärna gå framåt i sin lagoma fart- Fast idag måste jag säga att han hade väldigt bra tålamod och strosade med öppna ögon fram :)
Efter att vi hade handlat med både ögonen och plånboken så gick vi till bilen med grejerna och bestämde oss för att ta sen lunch kl 15.20 rättare sagt.
Efter lunchen tog vi en till sväng runt och skrev upp namnet på soffan som vi är intresserade av, likaså garderoben som ska vara i nya farstukvisten.
Dom stora grejerna får inte plats i bilen så vi bestämde oss för att ev beställa hem grejerna istället.

Nu är vi iaf hemma och och har firat våran son i förväg.
Egentligen fyller ju han år imorgon men eftersom gubbsen inte är hemma på dan och vi har som tradition att ge frukost och paket på sängen så valde vi att göra det ikväll.
Tänk att våran lilla-stora kille fyller hela 13 år ! Oj, vad tiden går...

Tjingeling

Kram/ Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0