Rent

Hejsan.
I lördags fick jag ett ryck och bäddade rent i alla sängar..alla och alla :)
Vi är ju inte så många här i hushållet, men i våran och Elijahs säng iaf.
 
Nu fick dom ljusa färgerna komma fram..
lite vår och sommarkänsla så orkar man igenom denna vinter.
 
 
rent i all enkelhet
skippade sängöverkastet oxå ..måste man ha ett ?
vårat bäddset kommer från Gripsholm i Insjön
 
 
 
Till Elijah har jag köpt nytt bäddset från Ikea
 
 
 
 
När julen är över..vill jag ha vår :) det verkar som att jag inte är ensam om att tycka så för
var och varannan är redan trötta på vintern.
Nu har vi haft kallt ett tag och för min del får det jättegärna bli varmare. Om vi ska ha vinter ett
par månader till så räcker det väl med högst -5 eller vad säger ni ?
 
Ha det gött !
Kram / Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0