Tisdag

Hej.
Igår var det minst sagt en konstig dag...jag var iväg och lämnade blod som jag brukar göra. Väl inne kollar dom alltid blodtrycket och jag blev lite fundersam när mitt blodtryck var lite högre än vad den brukar.
Men eftersom hon som kollade det inte reagerade så tänkte jag att då är det väl OK ändå.
 
Jag hann inte vara hemma länge förrän jag började känna mig konstig och väldigt yr och trött.
Det blev värre under kvällen och jag blev sängliggande.
Jag som hade tänkt att ta en promenad eftersom jag visste att jag inte kan träna den dag jag lämnar blod.
Men det blev inget alls, utan min kropp sa ifrån helt :(
På natten var det helt konstigt..jag var fruktansvärt trött men kunde inte somna. Rosig om kinderna men ändå inte varm/feber. Men inuti kroppen var jag jättevarm, som att jag kunde känna hur blodet gick runt. Helt konstigt !
Jag vakade nästan hela natten, kroppen sov men huvudet var klarvaken..en mycket märklig känsla.
Kan det vara så att det är nåt virus på G ?
Tänk om kroppen kunde ha sagt till lite tidigare, då hade jag inte åkt och lämnat blod just nu.
Nu hoppas jag att jag repar snabbt och kan börja träna igen.
 
Du som inte lämnar blod,  börja göra det ! Ingen vet vem som nästa gång behöver blod. Det kan vara ens egna släkt och vänner.
Gå in på http://www.geblod.nu  och boka tid !
Tjingeling
Kram/ Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0