underbart härligt !

Fredagens gott folk !
Imorse vart det sådär tokigt igen. Vaknade strax efter 5 och hann knapp somna innan sonen skulle iväg till skolan.
Vet inte vad som händer..sover mindre fast jag tränar.
Vissa "skyller" på att det är åldern, men jag envisas med att det "måste" vara träningen som gör mig så pigg :)
Nu har jag kommit igång ordentlig med träningen, det blir några pass i veckan och jag mår prima !
Dom dagarna jag inte tränar, blir det en återhämtningspromenad i solen.

Dagarna med sol är sååå underbara !

Även så denna morgon :) sen att jag vann över vågen med 1-0 imorse gjorde inte saken sämre.
Åh, vad glad jag ÄR ! :)

Med denna glada bild önskar jag er en trevlig och solig helg !
 
Kram/Sanna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0