NU är det VÅR

Hej på er.
Nu är det länge sen sist.
Men det bästa är att våren äntligen är här ! :) Gillas.
 

Nu räcker inte timmarna på dygnet till riktigt därav frånvarot här på bloggen.
Jag ska försöka hinna uppdatera lite oftare.
Ja, vad händer på gården ?
Vi är lite här och lite där och grejar. Vi börjar med veden...gubbsen har sågat ner en massa träd (lugn det finns väldigt många kvar :)
Det har gett oss arbete och åter arbete. Såga, klyva, stapla ja ni vet allt det där.
Sedan har vi rensat en hel del vad det gäller gården. Det är vildvuxet både här och där och vi är ju sånna personer som vill rota överallt :)
 
 
 


Inne i gamla lilla hallen på nedre plan, har vi fått golvet på plats.
Här har jag kvistlackat och nu är golvet även målat en vända
 
 
 
 
I nya farstukvisten har tapetseraren varit och gjort sitt jobb :)
 
 
 
Här är tapeten, det blev den som jag fastnade först för.
Nu är listningen kvar....och blir det säkert ett bra tag framöver om inte
jag ringer hit nån som gör det. Gubbsen är inte så förtjust i att lista.
 
Summa summarum. Vi fortsätter med att arbeta på Storsven.
Sakta men säkert, som vi brukar säga :)
 
Kram/ Sanna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0